FANDOM

KIButton KIM&MButton SSBBButton KIUButton KIAButton SSB4Button SSBUButton
Kid Icarus Of Myths and Monsters Super Smash Bros. Brawl Uprising Anime Super Smash Bros. for Nintendo 3DS and Wii U Super Smash Bros. Ultimate

Kid Icarus: Of Myths and Monsters to druga gra w serii Kid Icarus, oryginalnie wydana na konsolę GameBoy w listopadzie 1991 w USA, a następnie w maju 1992 w Europie. Gra fizycznie nigdy nie została wydana w Japonii, natomiast w lutym 2012, miesiąc przed premierą Kid Icarus: Uprising, Of Myths and Monsters zostało wydane w Virtual Console konsoli Nintendo 3DS.

Rozgrywka Edytuj

W aspekcie rozgrywki Of Myths and Monsters jest bardzo podobne do pierwszej części. Gra jest platformówką z pewnymi elementami RPG, w którym walczymy z przeciwnikami jednocześnie omijając przeszkody i zbierając power-upy. Jedną z większych zmian w gameplayʼu jest fakt, że Pit może się teraz poruszać we wszystkich kierunkach, więc nie musimy się martwić o śmierć spowodowaną upadkiem z wysokości.

Ciekawostki Edytuj

  • Gra działa na tym samym silniku co Metroid II: Return of Samus.
  • W związku z faktem, że gra nigdy fizycznie nie trafiła do Japonii, doszło do zamieszania związane z tym czy Of Myths and Monsters, będący pierwotnie po prostu sequelem do Kid Icarus, jest częścią obecnego kanonu. W wyniku tego zamieszania, Kid Icarus: Uprising uważający się za bezpośrednią kontynuację jedynki, postanowił całkowicie ignorować ten tytuł i w żaden sposób się do niego nie odnosić.
Gry w serii Kid Icarus
Główna seria Kid Icarus (3D Classics) • Kid Icarus: Of Myths and MonstersKid Icarus: Uprising (Demo)
Super Smash Bros. Super Smash Bros. BrawlSuper Smash Bros. for Nintendo 3DS/Wii USuper Smash Bros. Ultimate
Skasowane gry Super Kid IcarusIcarus